7 marca 2010

Gralicja i Battlefield Evo

Wczoraj na Gralicji razem z Bagiem prezentowałem grę Battlefield Evolution: World at War. Była to krótka potyczka miedzy Waffen SS a Radziecka piechotą. Bagu wystawił 2 niszczyciele czołgów typu ISU 100 i kupe piechoty. Ja mniej piechoty, niszczyciel Jagdpanzer IV i 2 Pantery.

SYSTEM
Świetny system. Bitwa była niewyrównana, bo mialem przewage punktową, ale walczyło się bardzo przyjemnie. Gra była dynamiczna. Taka przyspieszona 40k. Bitwy na 2500 można zamknąć spokojnie w 2h łacznie z ustawianiem stołu. Co do samej gry i jaj przegięć, to naazie sie nie doszukałem niczego rżącego. Karabinem nie zniszczymy czołgu, no chyba że przeciwpancernym.

BITWA
Stół był w miarę gesto zastawiony terenem, było wzgórze za którym chowalem piechote i bylo troche pola do strzelania czołgami. Ogólenie moja przewaga punktowa była zauważalna od początku. Pantery dawały rade. I już wiem, że takie sobie dokupie. Oczywiscie kupie też troche tanszej niemieckiej piechoty, bo Waffen SS ma strasznie drogą w punktach.

Kombinuję też nad jakąś inną armią, ale jeszcze nie zdecydowałem się na konketną. Bedzie kasa będziemy myśleć :)

PS
Kilka zdjęc z naszej bitwy na blogu Baqa
http://wargames-warblog.blogspot.com/2010/03/gralicja-ii.html

Brak komentarzy: