12 października 2009

Bitwa Cawdor vs New World Order (Delaque)

Szybka bitwa między moim gangem Delaque a gangiem Cawdoru prowadzonym przez Biore. Oto sqłady obu band:

NEW WORLD ORDER (DELAQUE) (dowodził Rafał Maj)
Leader - Bolter, Chainsword
Heavy - Heavy Stubber, Lasgun
Heavy - Lasgun
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol
Ganger - Lasgun
Ganger - Lasgun
Ganger - Lasgun
Juve - Autopistol
Juve - Laspistol
Underhive Scum

CAWDOR (dowodził Biore)
Leader - Bolter, Chainsword, Hand Flamer, Autopistol (+1BS)
Heavy - Granade Launcher, Frag Granades, Autopistol
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol (Step Aside, +1WS)
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol, Power Axe (+1A)
Ganger - Lasgun (+1I, +1Ld)
Ganger - Lasgun (Crack Shot, +1WS)
Ganger - Lasgun (+1A)
Juve - Laspistol (+1T, -1WS Hand Injury (2 palce lewej ręki))

BITWA
Wygrałem! Pierwsza bitwa i juz takie szczeście. Zraniłem, rannym kolesiem 2 kolesi przeciwnika. Ostatecznie udało mi się wyałtować 2 i kolejnych 3 uziemić - po dobrowolnym roucie okazało się, że wszyscy byli AOA. Żaden z moich nie był down czy nawet pinned na koniec. Heavy Biora złamał rękę i nie weźmie udziału w następnej grze. Jeden ganger (ten z power axem) tfafił w moje ręce. Sprzedałem go jako niewolnika przy okazji zatrzymując jego ekwipunek. Biore miał kilka awansów. Ataki na dowódcy, Sił a na gangerze i Berserk Charge na Juve. Moi tez mieli awanse. Leader dostał Armorera, Juve Ganfightera a Ganger Hip Shoota. Teraz musze im tylko dorobić WYSYWIG i dozbroić lekko. I będą gotowi do następnej gry.




Niestety tylko takie zdjęcia mam z tej bitwy. Generalnie widać stół przed bitwą.
W pierwszej turze Biore spinował mi 4 modele. Później udało mi się zrzucić jego juva z dachu i spinować jeszcze jednego kolesia. Następna tura Biore to głównie nietrafione strzały, ale udało mu się jednego mojego juva wyeliminować z gry. W mojej turze całą siłą ognia zmiotłem jego kolesi. 2 wyałtowałem a 3 poszło down, jak się potem okazalo tez AOA. Biore wycofał sie z walki.

Brak komentarzy: