12 października 2009

Algeroth kontra Ilian i Kulty - Bitwa 800pkt

Kolejna już bratobujcza wojna w legionie. Zombie zabija zombie mutant zabije mutanta. Kiedy będzie temu kres? Nie wiem, ale wcale mi to nie przeszkadza :).



Algeroth (Dowodziłem ja)
- Alakhai the Cunning (Necrovisual Simbiosis, Apocalypse, The Devouring Darkness) 77
- Golgotha (Necrovisual Simbiosis, Apocalypse) 76
- Nepharite of Algeroth (Necrovisual Simbiosis, Apocalypse) 56
- 3 Carnal Harvesters 111
- 3 Carnal Harvesters 111
- 6 Necrotyrants 108
- 6 Necrotyrants 108
- Bio-Giant 152

TOTAL: 799



Ilian i Kulty (Dowodził FatMan)
- VahlDredd the Hunter (Dark Lighting) 67
- Karak the Keeper 80
- 5 Templars of Ilian (LDR+4) 104
- 5 Templars of Ilian (LDR+4) 104
- Technomancer (Bone Calcification) 65
- Technomancer (Bone Calcification) 65
- Acolytes (LDR+4) 82
- Acolytes (LDR+4) 82
- Supreme Necromagus (Dark Lance, Bone Calcification, Erisian Razide) 136

TOTAL: 798



BITWA:
Ha to była w mire szybka bitwa. Sporo w niej było zaskakujących sytuacji ale generalnie podobały mi się sytuacje w walce wręcz. Cóż dużo pisać. Jutro będą zdjęcia.

Szybki przebieg bitwy:
Generalnie nie nastawialem się na łatwy kąsek, bo brak Ciężkich karabinów troche mnie przerażał(w porównaniu rozpiska fatmana gdzie były 3 Nazgarothy i 2 Nefarytów z HMG). Biogigant czekał zczajony do ostatnich tur gdzie ostro przerzedziły sie oddziały wroga wtedy podbiegł i zaszarżował Karaka zadajac mu 2 rany. Karak oddał zabijając dużego złego pana. Co do Carnal Harvesterów to powiem, że spisali się bardzo dobrze. Zabili trochę akolitów i templarów, a na koniec rozsiekali VahlDreada. Potem Technomanta poszatkował ich swoim Nazgarothem, tego nie przeżyli. Jeśli miałbym tą jednostkę usadowić w jakimś rankingu dałbym jej oczko wyżej niż Infernal Corroderzy. Jednak DAM11 to calkiem sporo. Figurek jeszcze nei mam. Obecnie, nie wiem jak ich dokończyć bo powiem ze nie podobaja mi sie zupełnie oryginalne figurki, a szczególnie to, że maja nóżki krowy a nie ludzi - i w zasadzie to mnie najbardziej w nich razi, bo jakos nie pasują do mojego wyobrażenia. Wygladają jak jakiś satyr przerośnięty. Prawdopodobnie zmienie im same nóżki na jakieś bardziej ludzkie. Zatem czeka mnie kolejne zamówienie z Princa.

Czekam jeszcze na Autko dla Algerotka. Zamówiłem wóz pancerny i mam zamiar go przerobić na Reaver Necrotransporter. Chcę też uzyskać troche inny wyglad niż typowy Reaver z obrazków. Mój nie będzie tak bardzo oblepiony syfem. Będą rurki ale i dużo metalu i takich elementów bardziej pasujących do Algerotha niż demnogonisa. Może jakieś nóżki Golgothy jako kolce. Jak przyjedzie to zobaczymy. Myślę, że szybko złożę, ponieważ z chęcią uzyję go do transportu Carnal Harvesterów w samo centrum pola bitwy!

Obiecane zdjęcia:







Brak komentarzy: