28 sierpnia 2009

Red Legion of Algeroth

Tym razem przedstawiam Wam moje kolejne dzieci. Zaraz po Ragatholu do armi Alerotha Spłodziłem Alakhaia Przebiegłego oraz Nefarytę Algerotha. Figurki nie sa jeszcze wykończone. Nefarycie brakuje zadrapań na broni, a Algerothowi szachownicy na mieczu z drugiej strony. Możliwe też, że pojawi się coś na jego płaszczu. Teraz planuję się zabrać za Infernal Korroderów. W kolejności czekają jeszcze: Legionisci dla Ragathola, Necromutanci (jako Necrotyranci), Golgotha, Bio-gigant i Tekroni.





Zastanawiam sie jeszcze nad jakism terenem dla nich. Co takiego wyjatkoego moze być dla Algerotha? Może jakieś ruiny twierdzy połączone z fabryką kwasu? Chce stworzyć po jednym unikatowym kawałku terenu dla każdaj mojej armii. Jeśli macie jakiś pomysł poddajcie mi go.

3 komentarze:

Lukas pisze...

ja już cos takiego mam nazywa się toto Plugawy Ołtarz Algerotha http://www.coolminiornot.com/211427 ;))

Z innych pomysłów to mam części z starego piecyka gazowego na "basen" z szczątkami ludzkich ciał chociaz nie myslałem o tym w kontekscie algerotha... ale pomysł zaczał mi sie podobac - moze zrobie to raczej a'la demnogonosis ;) Do algerotha mozna zrobic przykładowo portal/wejście do cytadeli (kiedyś pewno taki zrobie)albo sale tronową nefaryty

Unknown pisze...

Spoko ja mysle o jakims zbiorniku z kwasem, lub jakas fabryką. ale konkretnego pomyslu jeszcze nie ma.

demi_morgana pisze...

Fajne malowanie! Nawet BARDZO fajne!
Strasznie motywuje mnie to zabrania się w końcu za mój Legion :)