12 marca 2009

Zenethian Soulslayers

Psauje mi propozycja Pietii z zakupem Tyranid Warriorow, niestety w boxie jest tylko 1 para raczek do walki (a trzeba takich dla kazdego. Zakup takich czesci na sieci to 7 dolcow - Ouch! Poza tym przydadza sie 2 boxy na minimum. a trzy to by bylo optimum. Poczekam jeszcze i pozbieram kasiorke. Coraz bardziej kusi mnie mysl by samemu cos ulepic - przeciez to nie moze byc az takie ciezkie :D

Na poczatek zaczne od ogonow :). Chce aby moi zenethianie wygladali bardziej jak Alieni z Aliena. Na start 4 zrobie. Jak mi sie spodobaja to kolejna 4 (prawdopodobnie bede juz myslal o tym by ja moc rozmazac). Zobaczymy co z tego wyjdzie.

2 komentarze:

Pietia pisze...

Jeśli pasuje Ci klimat Alienów, zawsze można pójść na całość i wziąć po prostu figurki Alienów z heroclixa - rozmiarowo nawet podchodzą, cenowo chyba będą znośne... Zmienić podstawkę, walnąć podkład i pomalować - będą zajebiści :D

Unknown pisze...

Dzieki man! Genialne wzory, kazdy inny, no i juz pomalowani :D, oczywiscie bede chcial przemalowac, ale narazie niech zostana tacy, puki nie skoncze malowac reszty muchy. Teraz musze zlokalizowac sklep i obczaic ich wielkosc jeszcze. A potem kupie o ile beda mniej wiecej wskazywac na SZ3. 90 zł za 6 Alienow to nadal duzo, szczegolnie ze sa to gumisie, ale wypada duzo lepiej niz Tyranidzi czy figurki Infinity. Mam nadzieje ze ich jakosc i nasycenie detali jest wysoka.