26 marca 2012

Dawno dawno temu...

Strasznie długo nie pisałem na tym plogu. Postanowiłem go reaktywować wraz z momentem kiedy zdecydowałem sie grać w Neuroshimę Tactics. Obecnie jestem na etapie kompletowania bandy Hegemonii, ale też wykonam kilka modeli do posterunku. Głównie konwersje z Warzonowych plastików.

Neuroshima Tactics
Co do samej Neuroshimy to musze przyznać, że wiążę z nią spore nadzieje. Gra jest w miarę szybka i daje możliwości taktyczne, których brakuje w innych grach tego typu. Szczególnie fajnym motywem jest limitowana amunicja. Obecnie czeka mnie składanie badnd i prostych makiet na mały stół.

Warzone
Warzone nadal gdzieś tam siedzi upchany w szafkach. Ostatnio miałem okzaję odkurzyć armię Ilian. Pomalowalem już jednego rycerza. Generalnie będzie to szybie malowanie, ale postaram się też dodać detal.

Jeszcze nie wiem, czy ta armia jest grywalna na zasadach 4 edycji. W UWZ radziła sobie doskonale. Możliwe, że będę musiał dorobić jakieś elity.

Brak komentarzy: