19 kwietnia 2010

Prace wznowione

Ok, miałem małą przerwę, ale już wracam do hobby. Na start powiem, że jestem wtrakcie konwertowania 2 Golemów Ciemności do mojej armi Algerotha. Figurki są już prawie gotowe. Gdy złoże wszystkie modele SZ3 to zaczne się bawić w przylepianie ich do podstawek i dokończe malować, te które pominąłem. Na końcu zaś przejdę do modeli SZ2 bo ostatnio nie mam ochoty malować 20 podobnych modeli. Strasznie upierdliwa to robota, ale kiedyś trzeba będzie się do tego zmusić.

Algeroth powinien powiekszyć się jeszcze o 3 modele Blessed Legionnaries (wrazie, gdyby Ragatholowi udało się ich wskrzesić). Czeka mnie jeszcze konwersja Reavera, ale to tez narazie odłożę w czasie. Pojawią się kolce, CKM, i jakies zmutowane czesci oraz dodatkowe pancerze etc. Wkrótce fotki.

Brak komentarzy: