3 lutego 2010

Bitwa Cawdor vs New World Order (Delaque)

Kolejna szybka rozgrywka między moim gangem Delaque a gangiem Cawdoru prowadzonym przez Biore. Oto składy obu band:

NEW WORLD ORDER (DELAQUE) (Rafał Maj) - 1538 Gang Rating
Leader - Bolter, Chainsword, Boltpistol (Armorer)
Heavy - Heavy Stubber, Shotgun, Man-stopper Ammo
Heavy - Autogun, Laspistol
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol (+1I)
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol (Hip Shot)
Ganger - Lasgun
Ganger - Lasgun
Ganger - Lasgun
Juve - Autopistol, Power Axe
Juve - Autopistol, 2 Bolt Pistols (Gunfigter)
Underhive Scum - 2 Bolt Pistols, Knive (Gunfigter, Fast Shot)

CAWDOR (Biore) - 1273 Gang Rating
Leader - Bolter, Chainsword, Hand Flamer, Autopistol (+1BS, +1A)
Heavy - Granade Launcher, Frag Granades, Autopistol
Heavy - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol
Ganger - Shotgun, Man-stopper Ammo, Autopistol (Step Aside, +1WS)
Ganger - Lasgun (+1I, +1Ld)
Ganger - Lasgun (Crack Shot, +1WS)
Juve - Laspistol (+1T, -1WS Hand Injury (2 palce lewej ręki))
Juve - Stub Gun, Dum-Dum Bullets



BITWA
Pierwszy wystawił się Biore. Ustawił swoich chłopaków na dobrych pozycjch strzeleckich. Znając jego pozycje mogłem kombinować. W sumie nie wystawiłem nikogo za zasłoną prócz 2 Gangerów i Leadera. Wygrałem Inicjatywę. Zaczeło się strzelanie po ukrytych Cawdorczykach. Pierwszy spadł Heavy Cawdoru z Granatnikiem. Spadł z 2 pięter wiec odrazu zaliczył AOA ( po bitwie okazało się że zarobił przyjemne Impressive Scars). I w sumie nie załatwiłem nikogo wiecej. Juve z cieżką siekierą spadł, ale miał sporo szczescia i zaliczył tylko flash wounda. Heavy wypali z Sustained Fire ale wypadły same 1 i 2, troche mnie to zawiodło. Tura Cawdoru sprawiła, że się troche zestrachałem. Wszyscy przeciwnicy wystawieni na strzeleckich pozycjach, moi odsłonięci. Oberwał Scum, Leader oraz jeden Gganger z Shotgunem. Naszczescie bez zranien, wiec szybko wywineli się z bycia spinowanym. Kolejna tura była dla nie szczęśliwsza. Heavy Stubber wypalił raniąc 2 Cawdorczków (juva z Stub Gubem i Gangera z Laspistolem). Jeden Ganger z Lasgunem trafił gangera przeciwnika i zranił. Juve trafił szefa, który spadł i się mocno potłukł. Pod koniec mojej tury wszyscy 2 Cawdorczyków było AOA, a 3 Dawn. U mnie wszyscy stali na nogach. Biore zyskał sporego underdoga (+5).

Niestety tylko takie zdjęcia mam z tej bitwy.



Na zdjęciu powyżej dość śmieszna sytuacja. Leader Cawdoru z BS5 miał możliwośc czystego strzału w mojego Heavy Subbera. Trafiał na 2+ wypadło 1! W kolejnej turze Heavy rozsiekał 2 Cawdorczyków.

Brak komentarzy: