4 sierpnia 2009

Horda kontra Ilian - Bitwa 500pkt

Horda (Dowodziłem ja):
- Valpurgius (Necrovisual Simbiosis, Apocalypse, Devouring Darknes) 75
- 3 Preatorian Stalkers (SPEC+2) 75
- 5 Necromutants (4+FT) 99
- 4 Necromutants 68
- Neronian Razide 86

TOTAL: 490



Ilian i Kulty (Dowodził FatMan)
- Nefaryta of Ilian (Dark Lighting) 67
- Karak the Keeper 80
- 5 Templars of Ilian (LDR+4) 119
- 5 Templars of Ilian (LDR+4) 104
- Mercurian Maculator 148

TOTAL: 503



BITWA: Wygrałem. Moja taktyka była prosta. Razydem i Stalkerami naparzac po Ochydzie. Valpkiem i Necromutantami konczyc piechote. Najbardziej bałem sie jednak Mrocznego Pioruna i Karaka. Ostatecznie z pioruna nic nei straciłem, a przy drugiej próbie Nefaryta wyrzucił 20 na kosci, kolejnym wynikiem było 19. Było śmiesznie - ale tylko dla mnie :D. Szybka bitwa. Reszte dopowiem w komentarzach zdjęć.


Terenu nie było za dużo. Obie strony miały sporo strzelajacych jednostek.



Armia Ilian. Wyzej jeszcze stała Ochyda - nie ma jej na tym zdjeciu. Dość szybko zeszła. Najpier dostała 3 rany od Necromutantów, potem FatMan wygral inicjatywe i próbował nią wystrzelać moich Stalkerów - przezyli wszyscy. Oddali zabijając Ochyde i 4 Templarów (w tym dowódce).



Później Nefaryta próbował miotać w nich piorunami. 20 na kości potem 19 na tabele i Nefaryta Lezał. Skutecznie dobijałem go Apokalipsą z Valpurgiusa :), aż w końcu w którejś turze zginął od dam 7 :).



Jeszcze raz leżacy Nefaryta. Templarsi strzelali po moich Stalkerach ubili az 2.



Necromutanci spokojnie czekają aż ich pomaluję :). Obok Razyd ustawia sie do strzału. Na murku stoi Valpurgius i miota we wszystkich Apokalipsą.



Necromutanty zza winkla strzelaja do Templarsów. Templarsi robia to samo z Necromutantami :). Srednio ginie jeden Necromutant na ture :D.



APOKALIPSA RZADZI :)



Karak sie wychylił, strzelił w razyda (zranił) i zaraz sie schowa...



Ot schowany Karak. Templarsi próbują ustrzelić moje Necromutanty i Enfoncera.



Widzisz ten punkt? Zaraz pierdolne tu apokalipsą :)



Templarsi sie pochowali przed wzrokiem Valpka. Pojedynczy Templarek z oddziału skoszonego przez Stalkerów dzielnie stoi i strzela po Necromutantach.



Razyd podbiegł i strzelił na PB do karaka z 1 akcji. Zadal 1 ranę. Templarsi wystawili się na Apokalipse (cabiłem 2 w tym dowódce). Nastepną inicjatwę wygrałem ja! Razyda wykorzystał 2 akcje na zastrzelenie Karaka. Potem ostatni Templar próbował zranic czerwonego stwora, ale żelazna skóra go obroniła. w Końcu pretorian Enfoncer wypalił w (niewidocznego na zdjeciu Templara). Zabił go!



PODSUMOWANIE
Najwiecej zrobili: Pretoriansy Łowcy. Zaraz za nimi klasyfikuje sie Valpurgius. Póżniej Razyd i na koncu Necromutanty. U przeciwnika najskuteczniejsi byli Templarsi i Karak. Tym razen Nefaryta sie nei popisał, ale to przez tą 20 na channelowaniu.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

pomyliles moja rozpiske byly 2 oddzialy templarow karak nefaryta i makulator nA rozpiskach po 500

Unknown pisze...

wiem wiem nie skonczylem edytowac posta bo ogladałem 8 mile :D