29 czerwca 2009

Algeroth

Udalo mi sie rozegrac szybko bitewke ostatnio. Niestety nie bylo czasu na zdjecia. Opisze ja pozniej. Po tej grze zajawilem sie na algerotha. Wygrzebalem figurki tej frakcji z pudelka i okazalo sie ze mam:
- Alakaia
- Nefaryte
- Golgothe
- Ragathola
- "Ludzka" czesc starego Tekrona
- 2 Corroderow
- i oczywiscie Bio-Giganta.

Do szczescia brakuje mi minimum 2 podstawowych jednostek. Mam świetny pomysl na Necrotyrantsów ale zadnego na Neronian Legionaries, na ktorych bardziej mi zalezy. Co do malowania, to Alakai i Nefaryta beda mieli czarne pancerze i czerwona skore, a Golgotha i Ragathol koscisty pancerz i niebieskawa skora. Tekron natomiast zostanie przerobiony na tego co ma pajecze nogi, mam zamiar zrobic tez drugiego od podstaw, zeby temu pierwszemu nie byo smutno :). Golemy Ciemnosci znow zrobie z Glowy razydy i ciala Balerona.

Narazie szukam ciekawych okrągłych podstawek 40mm pod dowódctwo. Pojutrze zabieram sie za sciaganie farby, malowanie, konwertowanie i rzeźbienie.

Brak komentarzy: