4 marca 2009

Last Ritesmani / Ostatni Kaplani

Wlasnie skonczylem malowac 8 kaplanow demnogonisa. Dodam iz chodzi o moje wlasne w 100% figurki. Wkrotce zdjecia, jeszcze tylo lakierek bezbarwny.

Prawdopodobnie polowa z nich bedzie miala pokrwawione pazury (to dla odroznienia dwoch druzyn). Dorobie kiedys kolejnych last ritesmanow ale bazujac juz na jakis trupich cialach, z glowami i moze bardziej zgnilych, tu i tam wystajaca macka, rura etc. Powiem sam ze zadowolony jestem z tej ekipy.

W jablizszym czasie planuje zrobic 2 druzyny po 12 zombiakow. Co prawda bede wystawial je po 8 ale warto miec kilka zombiakow wiecej do wskrzeszania. 2 spawny demnogonisa, 2 golemy oraz 2 kuratorami. Taktyka tej armi ma sie opierac na wypchnieciu do przodu golemow, ktorzy beda leczeni przez kuratorow. Zaraz za nimi maszeruje a w zasadzie pelznie oddzial zombiakow i pruje ze swoich kratachow. Swambling Horde jest kapitalna zasada, ktora tutaj bedzie w pelni wykorzystana. Dzieki Aura of Darkness 3WD i 23AR mam szanse daleko dojsc taka hordka.

Ok ale to taktyka, a jak beda wygladac same figurki? Zombiaki zrobie z czesci z Games Workshopowych zombiakow, ale prawdopodobnie wzbogace je troche o jakies plecaki, helmy, naramienniki itp. Spawn to bardziej wypasiony zombiak z mechaniczna reka i raczej nei bede chcial go specjalnie promowac. Dotanie mega piache i tyle. Golem. Tu chcialbym stworzyc cos na wzor Rzeznika Ogrow (GW). Zamiast azoghara potezny tasak (dodam ze tak dzial figurka Mortisa, ktora posiada tasak, a w zasadach napisane ze azoghar). Przekonalem sie sam na wlasnej skorze jak potezny jest Golem kiedy tomek wpadl nim w moje karnofagi i wycial wszytskie jakie tyko mogl. Wracajac do rzezbienia dodam, ze nie oszczedze go i tez bedzie mial widok zombiego, choc teoche przerosnietgo. Na sam koniec kuratorzy. Tu nei mam badego pojacia jak sie za nich zabrac. Danie im samego miecza i pistoletu zamiast kratacha niewiele odrozni ich od reszty. Zastanawiam sie nad wzbogaceniem ich o jakis element magii. Np: kurator wlasnie wskrzeszajacy zombiaka, albo niosacy plecak z czesciami zombiakow. To jeszcze jest do rozkminienia. Jesli macie jakies pomysly, to zapraszam do podzielenia sie nimi ze mna. Kazdy wezme pod uwage :).

Ostatnio takze mam ochote dorzucic moim ritesmanom transporter :). Przda im sie extra szybkosc. Mogli by troche na rozmnazac zombiakow, aby zajac czyms wroga, Do momentu pedejsca glownych posilkow. Sam pojazd tez jest extra.

W planach na rzebienie jest jeszcze Contagion Collosus, Demnogonis Defiler Pod, Kadawrzy, Cairathy, Blight Comando (ta ostatnia trojka z uzyciem czesci GW) oraz Mortis, Shekral i Nefaryta.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

hej znalazlem pewne forum na ktorym widze ze z krk jestes, i mam pytanie czy grasz w warzone? ja bardzo dawno nie gralem a mam armie z bauhausu i chetnie cos pogram tak ze prosze o kontakt jakis moje gg 5577757
Łukasz