17 lutego 2009

M&M4 800pts

Siły Trollena (Muawijhe)
- Immaculate Imperceptor (52)
- Immaculate Imperceptor (52)
- Immaculate Imperceptor (52)
- Immaculate Furies (2+Leader) (89)
- Immaculate Furies (2+Leader) (89)
- Immaculate Furies (2+Leader) (89)
- 4 Karnophages (88)
- 4 Karnophages (88)
- 4 Karnophages (88)
- Razyda (86)

TOTAL: 800



Siły panPolicjanta (Mishima)
- Jujimbo
- Demon Hunter (Death Blow) (43)
- Demon Hunter (Death Blow) (43)
- Deathbringer (66)
- Ashigaru (4+Leader+LMG)
- Ashigaru (4+Leader+LMG)
- Tiger Dragons (4+Leader)
- Phoenix Samurai (3)
- Dragon Bike

TOTAL: 999


TEREN: Na stole narąbane było zmoczych zębów beczek murków i ruin. Generalnie można było podzielić go na 2 strefy: lewa część stoły z budynkami pawa z niskimi przysłonami.

ROZSTAWIENIE:
Ja wystawiłem sie po prawej na maxa. Układajać false leada na lewej flace. Nie wiem czy był to najlepszy pomysł, bo jednak zostalem okrążony przez wojska Mishimy. W każdym razie starałem sie skondensować nazgarothy jak sie tylko da.
Mishima od lewej (mojej lewej) Bike, Tiger Dragons, Ashigaru, Jujimbo. W środku Ashigaru, Demon Hunterzy i Deathbringer. Na prawej Phoenix Samurais i False Lead.

PRZEBIEG BITWY: Nia bardzo chce mi się pisac o całym przebiegu bo cieżko by tu wyjaśniać która fura atakowala w kogo i które karnofagi gdzie biełgy. Generalnie opiszę weic przebieg bitwy. Od poczatku Nagarothy próbowały sciagnąć Feniksy ze wzgórza. Niestety te całkiem niexle sie broniły.

Brak komentarzy: