15 lutego 2009

K jak Kartel

Ostatnio naszła mnie zajawka na armie Cartelu. Składała by się ona z jednostek Peace Keeperów i Security Police oraz Doomtrooperów (Mishimy na początek). Jako Indywiduale Snajperzy i może Medycy (Wolałbym jednak wiecej snajperów). Do tego 1 oddział Field Agentów i jeden Darkslayerów.

Mam już rozkminione figurki na CSP i CPK oraz Snajperów (łącznie Ł60). Myślę też, że w roli sanitariuszy będą jakieś zgrabne laseczki lub kolesie na wzór szalonych profesorków. Jako, że nie zamierzam ich w pierwszych bitwach wykorzystywać to mam jeszcze czas na wymyślenie odpowiednich wzorów. Drugą falą będzie oddział Field Agentów oraz Darkslayerów. Ci pierwsi to chłopaki w garniakach lub płaszczach (czyli bez szaleństw). Można by tu pomyśleć nad szefem grupy i specjalistą. Chociaż specjaliste wydaje mi się że już wybrałem. Jeśli chodzi o Dark slayerów to jeszcze szukam wzorów. Myślę o takiej bandzie witch hunterów. bardziej Steampunkowej niż SF. Wszyscy z garłaczami, strzelbami i shotgunami (tak by różnili sie maksymalnie) no i miotacz ognia raczej w stylu Imperial Guard Cadian (Sikawka podpięta do butli na plecach).

Oczywiście zanim kartel, to najpierw Cybertronik. Czekam na figurki, które powinny pojawić sie w następnym tygodniu koło środy.

Wracajac do Kartelu myślę, że ciekawym (i tańszym) pomysłem było by wstawienie Cadian Shock Troopsów jako CKP z lasguami przerobionymi na M-50 oraz Space Marines Scoutami z Boltarami jako CSP. Ciągle szukam fajnych figurek na Doomtrooperów. Interesują mnie Ci z Mishimy najbardziej. Jak znajde cś Ciekawego to dam znać.

Brak komentarzy: