12 listopada 2008

Nadciąga Muawijhe

Pierwsze kroki w kierunku Warzona juz poczynione. Kupiłem dziś 4 rózne Furie od Aro. będzie to słodki oddział. Kupiłem też Sandmana (czy też jak kto woli Nephrahite of Muawijhe #2). Planuję też zebrać wszystkie Razydy. Zacznę od 1 sztuki. Poniżej moja pierwsza armia Dark Legionu.

Dark Legion: Muawijhe - 500pkt

1 Immaculate Interceptor - 52pkt
3 Immaculate Furies (Leader, 2 Furies) - 98pkt
4 Karnophages - 88pkt
4 Karnophages - 88pkt
4 Karnophages - 88pkt
1 Necronian Razide - 86pkt

Łącznie równe 500 punktów. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się przetestować armię. Potrzebuję zamienników Karnophagów. Jeszcze nie wiem, jakich figurek użyć zamiast oryginalnych, ale jest kilka wersji. Games Workshopowe Ghule mi się nasuwają. Aquatic Troll z Hasslefree Miniatures. Oraz ghule z Heresy Miniatures. Dalsza rozbudowa Dark Legionu, jak tylko uda mi się skompletować całą wyżej wymienioną armię.

Brak komentarzy: