14 października 2008

Coraz ciężej z czasem

Coraz ciężej znaleźć mi czas na warzona. Napewno jeszcze odgrzebę te stare figurki kiedyś. Puki co zawieszam bloga na rzecz HardOrc. Jednak bardziej mnie jawi Warhammer Fantasy, a rozdrabniając sie na milion systemów (bo wiele bitewniaków zacząłem zbierać: DBA, Confra, WH40k, Warzone, Chronopia, Warmaster, GorkaMorka, BloodBowl, Mordheim, Necromunda i do tej pory nie skończyłem prawie żadnej armii czy bandy - tak, prócz jednej na sprzedarz :/) zawieszam projekt ultimate warzone do odwołania. Oczywiście, co jakiś czas bede wrzucał ciekawostki, może jakieś pomalowane modele z tych co mam, ale wieści o tym znajdziecie również na HardOrc.

Zatem zapraszam serdecznie do odwiedzania mojej głównej witryny HardOrc.blogspot.com (niestety jest ona pisana w języku angielskim, za wszelkie utrudnienia przepraszam).

Brak komentarzy: